
PRAHA | Martina Tóthová při práci staví na osobním přístupu, přináší to nejkreativnější výstupy

PRAHA, okr. Praha | Martina Tóthová se jako markeťačka na volné noze specializuje na marketingovou komunikaci a grafický design. Pomáhá značkám vytvářet vizuální identitu, která je odliší od konkurence. Emoce a autenticita jsou základní ingredience, s nimiž Martina pracuje a těží i z bohatých zkušeností z velkých reklamních agentur, jimiž během své profesní dráhy prošla.
Praha je pro rodačku z Holešova skvělou adresou, kde nemá nouzi o zakázky ani o příležitosti k bohatému volnočasovému vyžití.
Odkud pocházíš?
Z Holešova v okrese Kroměříž.
Kde teď žiješ?
V Praze.
Další INSPIRÁTORY z Kroměřížska
najdete zde, z Prahy tady.
Co je na Praze, kde teď žiješ, nejlepší?
Je to nejkrásnější místo na světě, plné inspirativních lidí.
V jakém oboru podnikáš?
Marketingová komunikace/ grafický design.
Popiš nám trochu více svoje služby.
Tvořím vizuální tvář značky, která působí pozitivně na její cílovou skupinu a
odlišuje ji od konkurence. Člověk, který pak uvidí inzerát nebo banner na
sociálních sítích, navštíví webové stránky nebo od této značky dostane mail,
snadno pochopí její sdělení, bude z něj mít dobrý pocit a jasně ji
identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o produktu či službě atraktivně
a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které hlouběji s cílovkou Vytvořím vám
vizuální tvář, která bude pozitivně působit na vaši cílovou skupinu a odliší
vás od konkurence. Člověk, který uvidí váš inzerát nebo leták, navštíví webové
stránky či od vás obdrží mail, snadno pochopí vaše sdělení, bude z něj mít
dobrý pocit a jasně vás identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o vašem produktu
či službě atraktivně a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které hlouběji
souzní s vaší cílovkou. Proto vám pomohu v marketingové komunikaci vaší značky
nezapomenout na lidskost, autenticitu a skutečný příběh. Proto v marketingové
komunikaci značky nezapomínám na lidskost, autenticitu a skutečný příběh.
Co považuješ za svůj největší byznysový úspěch, který by mohl inspirovat
ostatní podnikatele?
Získala jsem pár kreativních ocenění ještě v rámci své práce pro mezinárodní
reklamní agentury, kde jsem se učila od Josefa Havelky, Martina Charváta, Edy
Kauby a dalších mistrů reklamního průmyslu. Ale úspěchem je spokojený klient.
Nejlepší pracovní zkušenost jsem prožila s majiteli produkce Dramedy, kteří se
po 20 letech rozhodli pro redesign. A s Michalem Nevřelem, když jsme s kolegou
Bockem tvořili novou službu PDS pro PILZ a její webovou prezentaci a kampaň.
Co bylo na startu podnikání vůbec to nejtěžší?
Administrativa.
Ehm, proběhla na začátku tvého byznysového příběhu nějaká příprava byznys
plánu nebo jsi do toho šla po hlavě?
To jsme ještě ani nevěděli, že něco takového existuje :-)
Co ti v podnikání přináší největší radost?
Když mi cvakne, že to je přesně ono! Když najdu řešení. To mi pak přináší až
čistou dětskou radost :-)
Jaké máš další podnikatelské ambice?
V současnosti mě zajímá prevence duševních poruch, jejichž výskyt je stále na
vzestupu. Spotřeba antidepresiv se v ČR ztrojnásobila. Založily jsme s kolegyní
Zuzanou spolek Balzám na nervy, kde pomocí výtvarného tvoření prohlubujeme
sebepoznání, zbavujeme napětí a posilujeme odolnost.
Kde čerpáš pro své podnikání inspiraci?
Čtu, medituji, setkávám se s lidmi...
Jak se ti tady v regionu podniká?
Jako marketingové specialistce dobře, ale sdružení je trochu ve stylu "pro
dobrotu na žebrotu". Administrativa je děsivá.
Co bys dělala, kdybys nepodnikala?
Odjela bych do Thajska pracovat do sirotčince, nebo učit malé děti.
Chceš něco lidem ve tvém REGIONU vzkázat?
Odvahu! Je mnohem lepší selhat a znovu se zvednout, než ani nezkusit.
Kde můžeme tvoje podnikání sledovat?
Web: tothova.design.
Kamil Kavka


