PRAHA | Martina Tóthová při práci staví na osobním přístupu, přináší to nejkreativnější výstupy

30.11.2025
Martina Tóthová
Martina Tóthová

PRAHA, okr. Praha | Martina Tóthová se jako markeťačka na volné noze specializuje na marketingovou komunikaci a grafický design. Pomáhá značkám vytvářet vizuální identitu, která je odliší od konkurence. Emoce a autenticita jsou základní ingredience, s nimiž Martina pracuje a těží i z bohatých zkušeností z velkých reklamních agentur, jimiž během své profesní dráhy prošla.

Praha je pro rodačku z Holešova skvělou adresou, kde nemá nouzi o zakázky ani o příležitosti k bohatému volnočasovému vyžití.

Odkud pocházíš?
Z Holešova v okrese Kroměříž.

Kde teď žiješ?
V Praze.
Další INSPIRÁTORY z Kroměřížska najdete zde, z Prahy tady

Co je na Praze, kde teď žiješ, nejlepší?
Je to nejkrásnější místo na světě, plné inspirativních lidí.

V jakém oboru podnikáš?
Marketingová komunikace/ grafický design.

Popiš nám trochu více svoje služby.
Tvořím vizuální tvář značky, která působí pozitivně na její cílovou skupinu a odlišuje ji od konkurence. Člověk, který pak uvidí inzerát nebo banner na sociálních sítích, navštíví webové stránky nebo od této značky dostane mail, snadno pochopí její sdělení, bude z něj mít dobrý pocit a jasně ji identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o produktu či službě atraktivně a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které hlouběji s cílovkou Vytvořím vám vizuální tvář, která bude pozitivně působit na vaši cílovou skupinu a odliší vás od konkurence. Člověk, který uvidí váš inzerát nebo leták, navštíví webové stránky či od vás obdrží mail, snadno pochopí vaše sdělení, bude z něj mít dobrý pocit a jasně vás identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o vašem produktu či službě atraktivně a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které hlouběji souzní s vaší cílovkou. Proto vám pomohu v marketingové komunikaci vaší značky nezapomenout na lidskost, autenticitu a skutečný příběh. Proto v marketingové komunikaci značky nezapomínám na lidskost, autenticitu a skutečný příběh.

Co považuješ za svůj největší byznysový úspěch, který by mohl inspirovat ostatní podnikatele?
Získala jsem pár kreativních ocenění ještě v rámci své práce pro mezinárodní reklamní agentury, kde jsem se učila od Josefa Havelky, Martina Charváta, Edy Kauby a dalších mistrů reklamního průmyslu. Ale úspěchem je spokojený klient. Nejlepší pracovní zkušenost jsem prožila s majiteli produkce Dramedy, kteří se po 20 letech rozhodli pro redesign. A s Michalem Nevřelem, když jsme s kolegou Bockem tvořili novou službu PDS pro PILZ a její webovou prezentaci a kampaň.

Co bylo na startu podnikání vůbec to nejtěžší?
Administrativa.

Ehm, proběhla na začátku tvého byznysového příběhu nějaká příprava byznys plánu nebo jsi do toho šla po hlavě?
To jsme ještě ani nevěděli, že něco takového existuje :-)

Co ti v podnikání přináší největší radost?
Když mi cvakne, že to je přesně ono! Když najdu řešení. To mi pak přináší až čistou dětskou radost :-)

Jaké máš další podnikatelské ambice?
V současnosti mě zajímá prevence duševních poruch, jejichž výskyt je stále na vzestupu. Spotřeba antidepresiv se v ČR ztrojnásobila. Založily jsme s kolegyní Zuzanou spolek Balzám na nervy, kde pomocí výtvarného tvoření prohlubujeme sebepoznání, zbavujeme napětí a posilujeme odolnost.

Kde čerpáš pro své podnikání inspiraci?
Čtu, medituji, setkávám se s lidmi...

Jak se ti tady v regionu podniká?
Jako marketingové specialistce dobře, ale sdružení je trochu ve stylu "pro dobrotu na žebrotu". Administrativa je děsivá.

Co bys dělala, kdybys nepodnikala?
Odjela bych do Thajska pracovat do sirotčince, nebo učit malé děti.

Chceš něco lidem ve tvém REGIONU vzkázat?
Odvahu! Je mnohem lepší selhat a znovu se zvednout, než ani nezkusit.

Kde můžeme tvoje podnikání sledovat?
Web: tothova.design.

Kamil Kavka